tooe

Alla inlägg den 26 februari 2015

*

Av tooe mjau - 26 februari 2015 19:14

En lång dag, inte riktig klar än men på god väg.
Började med att gå upp tidigt för att ta mig till jobbet, idag på en ny plats så huvudet gick på högvarv, det var spännande och jätte roligt att prova lite annat som jag inte är så erfaren av !

Sprang till tåget och väntade sedan in det andra tåget som jag sitter på just nu - känns bra.

Kan konstatera att denna trötthet jag känner har jag inte upplevt på väldigt länge, skönt att faktiskt känna igen sig själv lite igen ;)

Är ganska öm i kroppen efter gårdagen då självskydd stod på schemat... kast med liten Tooä... haha det är hårt att bli gammal !
Men det var riktigt intressant och lärorikt att lära sig olika tekniker för att ta sig ur olika grepp - smidigt och för en gång skull hade jag motoriken med mig ;)

Så ja.. statusen just nu är lite sådär ... men det ska bli skönt att rymma och hitta på lite annat nu under helgen :)

I helgen ska vi göra Norrköping, det var alldeles för länge sedan sist... hahah !!


Det kommer att bli kanon !


Nä häpp nu ska jag väl slappna av lite fram tills det är dags för byte ! Charå !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards