tooe

Alla inlägg den 21 februari 2015

^^

Av tooe mjau - 21 februari 2015 18:05

Att jag är en städ-galning märktes ganska tydligt... haha så tydligt att jag råka riva ett par papper som tydligen var hyran... smidigt att pappas hyresvärd bor precis under, så jag gav mig ner och förklara detta missöde och fick väldigt fort nya ! Haha.
Lätt hänt... men vi fixa det mesta, "nu ser vi på film" sa farsen och somna i soffan och jag i fotöljen. Det blev en lång fredag och jäkligt effektiv.

Imorse vakna jag av att solen sken över HagaHills, härligt ! Städningen fortsatte fram tills det blev tid för att röra sig hem till världens bästa Farmor <3
Go mat, fika och mys.
Vi fortsatte med farmors fotoalbum, det är så trevligt och jag blir så glad att hon vill visa mig och berättar om allt. Min fina farmor !
Tiden sprang som vanligt iväg, så fort att jag behövde springa till spårvagnen för att hinna.

Jag hann och nu sitter jag på tåget till Stockholm, jajjamänsan !
Jag är rastlös och kan inte riktigt sitta still... haha lite så det blir när farmor har bakat och fixat.

Men jag är snart framme, om en timma typ så det rullar på.
Mihi !! Så det kan gå.


Hejs !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards