tooe

Alla inlägg den 18 februari 2015

*

Av tooe mjau - 18 februari 2015 16:43

Kaffe kaffe kaffe, jösses vad denna dag var lång ? Inte är den slut än heller :)

Skolan drev på bra, kändes najs och intressant.
Gymmet gick bra det också, börjar att känna igen mitt driv igen... latmasken har varit på besök nämligen... rösten som ekar "åh aldrig blir man klar" haha :) vardags konflikter ^^ Men som sagt jag mosa på bra utan att tycka att det var tråkigt.
Sprang idag ? Va ? Ja... det är dags att ta tag i löpningen igen.. tappa ju sugen efter alla skador under hösten... men hur länge ska det vara en ursäkt ? Nej jag menar det... men jag påstår inte att det var något roligt idag... speciellt när den kondition som fanns förr är borta.

Men jag och mig själv resonera under löpningens gång att 3-4 ggr / vecka så ska jag springa ! Efter 2 veckor så ska jag hinna ifatt konditionen och allt !!
Men detta får bli mer fokus på under nästa vecka, måndag onsdag och fredag.


Men skit samma, det tar vi då !
Ska snart kasta på mig lite kläder, blir snart upp hämta. Det är ju studiebesök på G :D !!

Hare hare !!

*

Av tooe mjau - 18 februari 2015 08:22

Tänk att jag fortfarande tror att det är måndag... haha jag har inte vaknat än. Det är ju faktiskt självaste onsdag idag och egentligen skulle jag varit ledig fram till 18 ikväll då vi ska på studiebesök på häktet, men det blir PBL innan, lika bra då jag ska iväg och jobba imorgon.

Jag är så otroligt lugn just nu, så där äckligt att jag inte känner igen mig då jag alltid brukar ha någon slags tanke... men Nää ?
Jag ska inte klaga men det är väldigt ovant.
Då jag för några veckor sedan inte ens kunde vara hemma för att det ekade oro. Jag antar att jag levt ut den...
Men jag är alltid beredd ^^

Idag har jag en dålig hårdag, liksom varjedag och funderar på hur vi ska lägga upp det idag... jag vill bli blond igen!

Vilka problem jag har... jag antar att jag lägger fokusen i problemen som jag kan påverka ;)

Veckan rullar på oavsett, snart fredag redan... haha jag undrar vilken dag jag är på mentalt på fredag ? Jag vet iallafall att jag ska på special uppdrag hos min kära far : storstädning ! Det ska faktiskt bli jävla roligt !

Men men... jag ska väl resa mig ur soffan och packa väskan så jag kan gå till skolan och anstränga mig :)


Hejs.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards