tooe

Alla inlägg under december 2014

*

Av tooe mjau - 21 december 2014 21:46

Hemma och andas, just för en liten stund. Så jag längtat efter att bara sitta ned i min sunkiga soffa och bara vara. Här är jag liksom.
Den fjärde advent ? Det går väldigt fort här känner jag - snart jul på riktigt. Och Idag så snöa det också, tror att det gör det fortfarande. Mysigt värre !

Min myshörna (bild ifrån förra veckan) idag lyser alla 4 ljus faktiskt ;)

Ikväll har jag hunnit med lite tenta-mys också, det är ju helt otroligt. Jag har en sida att fylla kvar... ska filura lite... måste ha en till bok att referera till ^^
Men Men.. det är en annan dag i Morrn å !

Idag har jag fått tag i en bok som jag behöver till den nya kursen, känns bra ! Bara en bok till att fixa sen har jag alla som behövs !

Men nu är det dags att göra sig iordning, förhoppningsvis sova hela natten (utan mensverk) och uppgång tidig !


Godernatt afton !

<3

Av tooe mjau - 19 december 2014 10:35

Vissa dagar är det helt tomt och ibland eller mycket sällan kommer ett par tankar. Värst vad mitt huvud har förändrats... ifrån att hela tiden plocka ner tanke efter tanke för att på nått sätt bli kvitt var och en. Jag har känslan av att allt är rätt, det blev jätte rätt. Tänk vilken resa jag är på.
Jag mins att jag använde mobilen ovanligt mycket, letade mycket bekräftelse hos vänner... jag var så rädd för att glömas bort och jag var jätte ensam (min egen känsla). Det var en kris... och idag så vet jag vart jag har alla mina kära, i hjärtat varjedag. Det är den finaste bekräftelsen som finns <3

Just idag så vill jag bara dra och kramas och vara nära alla mina fina. Men inte än, jag får vänta en stund till fram tills det är dags.
Innan Jag flytta kunde jag inte känna saknad... jag kände till ordet.
Idag kan jag sätta ord på känslan som är så sjukt tydlig.

Det är fint !

Idag är en ny dag, för mycket ochoklad nya betydelser.
Jag ska strax hoppa på en buss, det är dags att hoppa på en hel helg. På måndag är sista praktik tillfället och på tisdag och onsdag ska jag jobba - det ska bli så roligt !!

25/12... its time to go <3

Av tooe mjau - 14 december 2014 21:15

På tåget i riktning hemåt, jag rymde lite igår.
I fredags efter praktiken kom Fredrik, han åkte hela vägen i sin lilla bil. Så söt !
Vi hade pratat om lucia på morgonen, på lördagen skulle det sändas kl 07.00 på morgonen.. så blev det, trots att vi inte sovit många timmar.
Jag gick upp och fixade frukost så blev den en timma framför tvn, som vi sedan somna efter.
Följde sedan med honom hem, en lång resa men så mysigt. Jag som älskar att åka bil och med sånt fint sällskap gör det hela massa bättre !

Jag hade egentligen tänkt att bara va hemma och pluggat men jag tog med mig allt material till honom och satt där medan han var på julbord.
Så jag är typ klar med min Tenta, vilket känns riktigt Najs !

Känns lite B att åka hem nu, ensam ?
Herregud ! Jag som vant mig så ...

Men men, det är en dag imorgon å ;)

<3 haft en jätte fin helg !

<3

Av tooe mjau - 9 december 2014 16:50

Nått som bara känns så rätt, nästan läskigt hur naturligt det känns. Jag har liksom inte ens behövt att vänja mig då det känns som vi alltid har haft varandra, komplicerat att förklara det är bara så som det är just nu som stämmer.

Personen på andra sidan telefonluren, han som jag talat med i flera månader... jag la aldrig märket till något just då. Nej vi prata bara varjedag om precis vad som helst och timmarna vara försvann, vi hade alltid någonting att prata om.

En dag fick jag en knäpp, jag behövde fly och släppa allt, göra något helt annat. Vi skulle ses, hitta på äventyr och bara va.
Efter den helgen satt jag på tåget och fundera "va fan var det som hände?"

Det har liksom aldrig hänt tidigare... jag fick känslor Bara sådär!
Jag hade lagt känslor åt sidan och bara fokus på att hitta på saker som jag tycker är skoj - men han gav mig en känsla.

Jag har aldrig upplevt detta... att jag kan slappna av, bara vara jag ? Utan att behöva hålla mig tillbaka och alltid tänka.
När vi är tillsammans så känns det som att detta alltid har varit så, som vi känt varandra väldigt länge.

Helt fantastiskt !

Jag avslutar detta med ett erkännande : jag är kär !

Hejs

Av tooe mjau - 4 december 2014 18:42

Något Jag måste få bukt på... bara ett par veckor kvar tills jag kan återgå till mitt liv igen, trivs med det jag gör men jag klarar inte detta i längden.
jag är fruktansvärt dålig på att komma i säng i tid och sova den tiden som jag behöver. Så är det utan bil... ja jag vill på nått skylla detta på att jag ej har en egen bil. Tänk så bra det hade varit och vilken frihet jag hade haft då... kanske hade jag inte behövt - tvätta, städa, packa, träna och göra det sista ... som just ikväll.
när jag ska hinna städa på riktigt... det u drar jag "/
det ska bli skönt att få komma iväg lite... slippa tänka på alla måsten och den där tentan som bara ligger på driv...

:( så oerhört slarvigt av mig.
Jag ska bli bättre !

Hejs

Av tooe mjau - 1 december 2014 16:51

Sådär , då var en helg över och faktiskt så har jag gått över helgen för visst så är det väl måndag idag ?
Har haft väldans roligt, i fredags kom jennie och hämta mig - har bott hemma hos henne under helgen, har haft mysigt fast hon jobbat, jag var första kattvakt men jag undrar vem som vakta vem egentligen ? ;)

Träffat min mamma, varit ute och hälsat på Carro, träffa farmor och pappa, Emelie och sen hann jag med Jennie efter hon slutat jobba och så har jag med mig en ny tattuering hem <3

Nöjd tjej ! Ska åka hem och träna och Bara mysa <3

Ska snart ge mig iväg och träffa världens finaste sötnos också !



Glad chäy !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards