tooe

Alla inlägg den 9 februari 2015

*

Av tooe mjau - 9 februari 2015 12:37

Sådär då ! Då var en ny vecka i bruk och ibland eller nästan alltid går tiden för fort !

Veckan som varit hann jag med att umgås med Emelie, kaffe och biljard och snack :)

Pappa och jag hade film kväll fredag, blev så sent att jag sov kvar på soffan, jävla trevligt. Lördagen gick vi hem till farmor och umgicks och kollade i foto album och myste.

Efter fikat åkte jag och träffa Madde, vi tränade så vi knappt visste vad vi hette efteråt ! Jävla najs ! Somna fint i soffan :)

Söndag drog vi och klättra och avslutade med badminton ! Dä ni !! :)

Idag åkte jag hem, Nu ligger jag i min Soffa och tar det lugnt.. Jag ska springa ett par km sen, 9 km till Jonas och dricka lite kaffe och snacka skit.

Ikväll blir det att städa och träna... det ska komma en tjej och titta på lägenheten i veckan....

2 år ? Ja det hat gått fort ;D


Hejs !

*

Av tooe mjau - 9 februari 2015 12:37

[Bild]

Sådär då ! Då var en ny vecka i bruk och ibland eller nästan alltid går tiden för fort !

Veckan som varit hann jag med att umgås med Emelie, kaffe och biljard och snack :)

Pappa och jag hade film kväll fredag, blev så sent att jag sov kvar på soffan, jävla trevligt. Lördagen gick vi hem till farmor och umgicks och kollade i foto album och myste.

Efter fikat åkte jag och träffa Madde, vi tränade så vi knappt visste vad vi hette efteråt ! Jävla najs ! Somna fint i soffan :)

Söndag drog vi och klättra och avslutade med badminton ! Dä ni !! :)

Idag åkte jag hem, Nu ligger jag i min Soffa och tar det lugnt.. Jag ska springa ett par km sen, 9 km till Jonas och dricka lite kaffe och snacka skit.

Ikväll blir det att städa och träna... det ska komma en tjej och titta på lägenheten i veckan....

2 år ? Ja det hat gått fort ;D


Hejs !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards