tooe

Alla inlägg den 3 februari 2015

*

Av tooe mjau - 3 februari 2015 21:07

Pjuuuuh ! Uppgiften som aldrig skulle bli klar, den som var jäkla jobbigt att ha i bakhuvudet... den jaga mig helt enkelt.

Men kan här med säga - aj äm dööööhn ! Den är fixad och nu känner jag mig lättad till max. Vad ska jag nu hitta på fram till måndag ?

Säg det !

Idag var jag förbi skolan och plugga med Maria och drack kaffe, när vi kände oss klara sprang jag till gymmet och lekte... Idag var det rygg.
.När jag kom hem fick jag för mig att kolla läget i skogen, hur löp möjligheterna ser ut... mitt kära spår är just nu skid spår... insåg jag efter ett pulsande i snön upp dit... så jag sprang därifrån och kom på en stand in slinga jag kan springa så länge.

Saknar min skog !!

Men dagens utsikt är oslagbar... jag är kär i den värmländska vintern !

Jag har aldrig sett så mycket snö tidigare... som jag upplevt här. Jag är kär i all natur och i den frihet som jag finner i den. Helt otroligt.

*

Av tooe mjau - 3 februari 2015 09:46

Tillbaka till verkligheten.. men jag ska först vakna till liv :)

 

Har börjat att lyssna på gammal svensk hiphop, låtar som jag lyssna på mycket förr... faktiskt så håller den än !

 

Idag är det endast plugg som gäller.. ^^

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards