tooe

Alla inlägg den 20 februari 2015

*

Av tooe mjau - 20 februari 2015 14:11

Det närmar sig mer och mer, jag känner snart doften av slutet. Bara det att solen skiner och jag tar på mig mina converse och ger mig iväg till skolan så skriker det i mig - snart är min utbildning slut.

Jag är en sann ältare speciellt när jag längtar efter någonting så mycket som jag gör. Ska väl någonstans gå ut officiellt att det blir flytt till sköna gröna östergötland... jag kommer tillbaka för en stund faktiskt. Allt blir inte som man tänkt sig.. men fast kommer jag nog inte bli, det vill jag inte. Jag har i vilket fall kommit ur det jag inte trivdes med, mitt arbets- beroende, människor som inte gav någon mening, känslor som fanns och allt annat negativt som jagade mig... jag fick chans att hitta mig själv och andrum - <3

är påväg hem, till pappa. Vi ska storstäda och umgås och även träffa farmor imorgon. Ska sedan vidare igen... haha ja jamen !

Man lever bara en gång, eller hur var det ?
Bäst och passa på !!


Ha en fin fredag !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards