tooe

Alla inlägg under september 2016

<3

Av tooe mjau - 21 september 2016 06:22

Vissa morgnar är tidigare än andra, rätt skönt att bara känna att tid finns för att bara lägga sig och bara va efter frukosten.

Mys att det är lite mörkt ute fortfarande, det finns ju en charm med alla årstider.

Ska försöka göra ordning mig om en stund och bli klar för att åka till jobbet. All stress över saker och ting börjar att lägga sig, det känns som vi hinner ikapp allt som jag känt har fattats :) ett halvår går fort och snart är den dagen här. Det börjar att kännas mer och mer <3

Det kommer att bli så spännande!

^

Av tooe mjau - 2 september 2016 16:05

Påväg, på ett tåg ! Det var länge sedan som jag åkte tåg nu och speciellt ensam ! Så lite konstigt känns det att åka själv - saknar min Fredrik redan! Men helgen kommer att gå väldans fort, så jag kommer att överleva !

Är på väg "hem" till Norrköping, dags att ta tag i att upprätthålla kontakten med släkten, iallafall min bror som jag knappt träffar eller har så mycket kontakt med... Men det kan ju alltid bli bättre :)

Ikväll när jag anländer ska jag träffa min vän Helen, vi ska bara ut och sätta oss på något fik och bara "va" och faktiskt bara ta det lugnt.

Det kommer bli as najs ! Efter första veckan efter semestern !

Men lite så...

Trevlig helg!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards