tooe

Direktlänk till inlägg 13 juli 2016

Yes

Av tooe mjau - 13 juli 2016 16:10

Onsdag - mitten utav veckan och det går så fort ! Snart semester!

Innan dess så händer det mycket hela tiden. Tiden går ju åt liksom. Idag ska jag till gymmet, fått någon slags slint och tagit tag i träningen ! Så det finns ingen motivation att leta efter för tillfället ... Den håller i sig !

Igår fick jag en sån otrolig hemlängtan, det är inte ofta men igår ! Med all rätt tycker jag :)
Visst saknar jag många och visst saknar jag närheten - den ska jag inte sticka under stolen med. Samtidigt som jag vet att jag är inte 17 längre... konstigt nog ? Livet blir ju lite mer Rutin belagt, strukturerat och en slags prioritering fråga. Ja idag måste vi alla planera efter vårt liv. Och jag vet att det skulle bli exakt samma oavsett vart jag än är. Jag kan också tycka att planera saker ger mig något att se fram emot. Fast jag trivs bra här :)

Fast ibland får man faktiskt sakna - vi ska sakna ! Annars är inget värt något.

Idag känns allt som vanligt igen, något mer peppad och framåt. . Liksom alltid efter något som varit tungt. Sen tror jag det hela är enklare när jag faktiskt har lärt mig att tala om vad fan som pågår inuti huvudet, att jag faktiskt har den tilliten och jag vågar :)

Det är alltid skönt att prata om det som finns i tanken, oavsett vad än gäller. Om jag berättar känns det inte lika tungt och jag får själv höra tanken och även kunna gå vidare efter det på ett annat sätt. Så är det.

Idag på agendan iallafall : rör på dököttet, bada i svett och känna den härliga svett aromen på gymmet. Ja, jag längtar!

Hejs !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

*

Av tooe mjau - 9 juni 2017 10:30

Tiden går fort och det var säkert över ett halvår sedan jag skrev någonting? Jag var bättre förr helt enkelt... På att skriva av mig och att vara mer noggrann med uppdateringar. Men huvudsaken är att jag gör det nu, när det är tid för det och att...

<3

Av tooe mjau - 21 september 2016 06:22

Vissa morgnar är tidigare än andra, rätt skönt att bara känna att tid finns för att bara lägga sig och bara va efter frukosten. Mys att det är lite mörkt ute fortfarande, det finns ju en charm med alla årstider. Ska försöka göra ordning mig om...

^

Av tooe mjau - 2 september 2016 16:05

Påväg, på ett tåg ! Det var länge sedan som jag åkte tåg nu och speciellt ensam ! Så lite konstigt känns det att åka själv - saknar min Fredrik redan! Men helgen kommer att gå väldans fort, så jag kommer att överleva ! Är på väg "hem" till Norrkö...

*

Av tooe mjau - 30 augusti 2016 09:43

Höst, det låter lite deppigt.. Men jag tycker om hösten ! Den är så mysig ! Jag träffa en tjej för ett par år sedan under min utbildning som på nått sätt lärde mig att tycka om hösten och vilket mysig period det faktiskt är. Tjejen hade ljuslyktor i ...

+

Av tooe mjau - 4 augusti 2016 20:46


Tare lungt i soffan... Är för jävla stolt över mig själv som faktiskt lagat mat, tvättat och ordnat... Jag är ganska trött nu för tiden och har liksom inte haft den orken att fixa lika mycket som innan Men nu så ! Imorgon är det fredag IGEN ! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards