tooe

Alla inlägg den 4 februari 2015

<3

Av tooe mjau - 4 februari 2015 23:48

Wish that I could stay forever this young
Not afraid to close my eyes
Life's a game? made for everyone
And love is a prize
<3

:)

Av tooe mjau - 4 februari 2015 16:13

Solen skiner ! Vilken grej !

Jag har vart i skolan, lyssnat och skrivit och allt det där.. som I vanlig ordning - lekt på gymmet och sedan städat hemma - så bra ! :)
Har även tröst ätit en semla som låg i kylen
.. haha ! Sötnos hade köpt i helg. Den var god !

Idag har jag velat... eftersom jag tidigare slagits mot att acceptera mitt liv här och nu, då när jag först kom hit... Istället för att fly. Eller det var nog aldrig så... för visst är mitt liv här just nu men ändå så är mitt liv överallt oavsett vart jag bor.
Sen var det nog aldrig "jag" att finna mig i saker... utan den var någon annans idé.
Men visst så var det sunt, jag hitta mig själv här tillslut och jag trivs.

Men i dessa tider så är jag inte sugen på att stanna. Jag drar !
Jag har valt bort så mycket i livet tidigare för att jag strävat efter någonting som inte är jag. Jag Ska vara där med dom som betyder, platser som jag värdesätter och där jag känner att jag är lugn i.

Här ekar det... även fast jag inte är riktigt klar än så är stressen över mig omedvetet...
jag sover inte ordentligt och jag fastnar i tanken, vart ska jag jobba någonstans och vart hamnar jag.
Det sitter i väggarna. Är jag ledig så ska jag fan unna mig det som jag mår bra av - för bästa resultat.

Om ett par månader kommer jag att skratta åt det här. Jag vet det.


Men tills dess så tänker jag göra saker som får mig att släppa tankarna som just nu sänker mig... eller tynger mig.

Nu Är det dags att tömma mig på negativt, oväsentligt dravel och fokusera på positivt et !


Aj äm äuuuhhht ! Peac !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards