tooe

Alla inlägg den 18 januari 2015

&

Av tooe mjau - 18 januari 2015 20:10

Tjoho !
Idag var det premiär för vårens första springtur för min del ! Ringde till Jonas och fråga om han satt på kaffe för jag tänkte springa nu.
Ja Jäklar vad pep jag var för att ge mig iväg, nästan 9 km och 48 min senare satt jag ute på landet och drack kaffe, haha helt slut... det märks att jag har haft en lång vila ifrån det... men det ska det bli ändring på !

Jag hade tänkt springa hem också, men Jonas skulle in och handla. Så det var schysst, speciellt när jag la märket till vilka uppförsbackar det var påväg hem.

Så idag har jag faktiskt sprungit längre än jag någonsin sprungit.. har ju mest rört mig mellan skogen och gymmet innan. Så jag är jätte stolt att jag Hitta Hela biten.

Jag har även pluggat idag, lite grann... spelat musik på max så att grannarna vet att jag lever och bara varit i min egen bubbla - Sicken söndag va :)

Eller helg över huvudtaget. Jag behövde verkligen detta. Minns inte sist jag hade en helg för mig själv, då jag mest varit för mig själv och haft tråkigt ? Länge sedan ! Haha ! Eller inte tråkigt.. måste finns ett annat ord ? Passivt lugnt kanske ?? ;) ja får duga!

Nu är jag färdig laddad igen ! Nu kör vi !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards