tooe

Alla inlägg den 8 januari 2015

*

Av tooe mjau - 8 januari 2015 16:37

Då så, skolan klart slut för denna gång, åter på måndag.
Nu gäller det att läsa ikapp lite, haha ja.. jag har inte direkt haft den tiden för det... Efter 2 månaders praktik så är det rätt segt att börja va strukturerad igen, men någonstans måste jag Börja - visst !


Ja... jag ska. Imorgon ?!
Ja imorgon är alltid ett bra argument, så bra att jag faktiskt ska göra det imorgon ^^
Sen ska jag klämma in lite jobbsökande också.
Jag Har ju faktiskt datorn med mig, spännande !

Fika med en klasskompis förut, hon lika ovetande om framtiden... vi ska ev "pakta" och söka lite till samma platser... haha ja allt är ju relativt.

Detta kommer vara i stort fokus under en längre period framåt.
Ibland är jag verkligen drivande...


Just nu är jag Godissugen ... fast nej fröken ! Det är inte lördag idag inte.
Nej jag vet !

Får lyssna på musiken och hoppas att tiden skyndar på lite... jag vill faktiskt komma fram nu !
Jag Vill av nu och kramas !


Det är fan sant... jag tycker inte om att vänta.

Men det blir så bra så, snart framme <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards