tooe

Alla inlägg den 22 september 2014

Av tooe mjau - 22 september 2014 20:37

 

God kväll God kväll !

ja, här sitter jag och känner mig lagom nöjd över dagen.

Efter en dag i skolan med en lång föreläsning så var det riktigt skönt att få springa hem, för idag var jag riktigt trött och jag började att fundera vad det var dom talade om i klassrummet... haha, ja det var riktigt tufft och jag fick inget direkt konkret i huvudet ^^ det var en hel gröt !


Jag började med att starta datorn och fortsätta på min tenta, då ringer en rar klasskamrat, vi pratar inte så mycket nu när vi är uppe i vårat och är i helt andra basgrupper, åh ! Saknar henne imellan åt fast vi ändå sitter i samma klassrum.

Hon är en sån person som jag faktiskt kan känna igen mig i, viktig !

När jag ändå var i mina tankar på att flytta och bryta min vardag så var det en tanke att hitta mig själv och även andra personer som jag inte hade i mitt liv. Missuppfatta mig rätt nu.. men DÅ kände jag mig vilsen eftersom jag på nått sätt varit väldigt ensam i mitt tänk och resonemang, jag har alltid varit för olikhet - det är viktigt !

Men samtidigt.. sakna det jag det som jag faktiskt har i mitt liv nu.

Och just hon är en sån person som jag är väldigt tacksam för att jag har träffat och lärt känna ^^


Så vi babbla på om allt och inget, så skönt !


Tillslut blev det dags att skriva tenta... men faktiskt jag är klar nu och på nått sätt känner jag mig nöjd... men jag ska finslipa lite på det innan det är dags för inlämning.


"REDAN KLAR?!"

Ja, men under en veckas tid så har jag mer eller mindre skrivit på tentan och även över helgen som var...

Detta är bra för jag är ju tjejen som egentligen skjuter upp allt till sista dagen, kanske börjar jag att bli vuxen ? På rikt ?


Jag blev jätte glad och fick för mig att ta en PW i skogen, mitt ben är ju inte riktigt OK än men.. jag gick 5km på 45 minuter.. och jag märker det, fan vad jag saknar löpningen, själva friheten, den går inte att beskriva.

Men än är det inte dags för att ens utmana benen... jag ska till VC på torsdag och kolla upp både foten och benet... jag vill så gärna bli av med smärtan, det är liksom så ovant att välja bort saker som jag tycker om för att jag HAR ONT!

Känner mig begränsad.. men för att det ska bli bättre måste jag finna mig i att ta det lungt och vänta ut det.


Efter min lilla promenad så gick jag till gymmet och körde igenom ryggen, det är likaså där.. jag vill träna benen NU ! men ack nej.. åh vad är det med mig ? Jag får rycka upp mig helt enkelt !


Men alla mina måsten är fullgjorda, det är bara min TV tid kvar tills jag någon gång ska ta och sova tills jag vaknar !



Jag undrar om denna vecka ska gå långsamt fram, känns lite så..

Bara för att jag längtar till helgen, jag som är så dålig på att bestämma saker har faktiskt lyckat att planera hela helgen framför mig.

Jag ska träffa en gammal kollega på fredag och hennes son, ska bli så mys att spendera lite tid tillsammans med dom. På lördag ska jag få träffa min kära farmor och min pappa <3 IGEN ! känns som eveigheter även om det bara gått ett par veckor, ska avsluta lördags kvällen ihop med min gammla vän Amanda - ser jag verkligen fram emot.


Det faktiskt bli skönt att åka iväg lite, träffa lite folk som jag känner igen <3


Nu har jag blivit långdragen känner jag, Tackar för mig ^^


Puss och kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards