tooe

Alla inlägg den 14 september 2014

&

Av tooe mjau - 14 september 2014 13:26

Nej jag ville inte ta söndag, det var ju nästan lite lyx att ligga på soffan och känna att jag ville stanna.. men sen pratades det om valet. VISST FASEN !
Blev ju tvungen till att ge mig ut för att rösta och ta mitt ansvar.

Nu vet jag inte riktigt vad som hände då jag skrivit vidare på tentan, ätit mat och ska snart ge mig ut och springa.
Sen ska jag träna och avsluta kvällen med en promenad med Petter.

Känns som det kommer bli en bra dag och den kommer att gå väldans fort !

Men just för nu så ligger jag på min säng och bara är o smälter maten.. nej jag fixar inte att springa direkt efteråt ^^
Jäkla gött att vara lite på banan ... när det gäller tentan, jag skriver om ett intressant ämne som jag faktiskt själv har varit väldigt frågande och oförstående mot.. och faktiskt så har mycket utav mina tidigare åsikter och okunskap utvecklas i och med utbildningen.

Det är frihet !

Ska väl sakta men säkert byta om ... och smyga lite ... jag måste springa milen...
:)

Nåväl snart är måndagen här och då ska vi lära oss om livskvalite... spännande !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards