tooe

Alla inlägg den 13 augusti 2014

&

Av tooe mjau - 13 augusti 2014 09:08

Vaknade innan klockan och det var väldigt länge sedan det hände ?
Det är en timma innan gymmet öppnar, gissa vem som sitter laddad i sina tränings kläder ? Ähähähähä jo jag !! ;)

Sitter och lyssnar på musik och myser, en bra start på en bra dag. :)

Ska jobba igen, nu efter en dags ledighet fast det känns som jag har varit ledig i fler dagar än bara en ? Spännande !
Jag har länge suktat efter ledighet... ja bara stanna upp och känna på livet och nattsudda bara för att jag kan - bara sitta i natten och va eller bara ge sig ut, visserligen har jag gjort det ibland men sluta behöva tänka på att passa tider...
Och bara andas innan skolan...

Då kom samtalet..
Och jag tacka jag så det blir jobb även nästa vecka också.
Inte Ska jag klaga... kul att de ringer och frågar.
Men hemlängtan jagar mig just nu ^^

Jag är mätt !

Men det kommer att gå fort, ja snart är helgen förbi också :)

Jag borde egentligen städa upp här ?
Men... jag orkar inte !!
Nä jag ska ju gå och träna !!!

Om en timma ^^

Haha, ha en bra dag !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards