tooe

Alla inlägg den 28 juli 2014

*

Av tooe mjau - 28 juli 2014 23:43

Halli Hallå !
Bara sådär ifrån ingenstans springer jag förbi och som vanligt förstår ingen vad det handlar om, inte ens jag och visst kan jag tycka att det är skönt ändå.

Imorse kände jag mig sådär fri på min vanliga promenad till jobbet, skön musik i öronen, lite mönstrade kläder och olika färger i håret - du trivs jag med mig själv. Iallafall, en jätte glad chäy går led ett stort leende på läpparna (alltså jag) och möter en äldre man som verkligen ser häpen ut när vi möts i motsatt riktning. Jag blir glad och går och småmyser med mig själv resten av vägen.

Norrköping är allt fantastiskt. Haha sanna mina ord.

Jag har ju blivit lite "små-stads skadad" efter min vistelse hemma, där säger vi hej till varandra och ler liksom. Provade Det fenomenet här... haha ! Jag kallar det för humor :)
Jag förstår precis varför surbulle-stan kort och gott beskriver norrköping :)

Det är humor och jag verkligen älskar det !

Någonstans så vet jag att innerst inne så gör det någon glad, inte bara mig enbart :)

Att jag är knäpp är ingen nyhet, jag delar gärna med mig :)

Slut för idag, dags att vila upp sig för nya äventyr imorgon. ^^

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards