tooe

Alla inlägg den 15 mars 2015

Av tooe mjau - 15 mars 2015 20:19

Promenad vid klarälven. Jonas ringde och jag kände mig inte så trevlig.. men tillslut så fråga jag om han ville me på promenad, de ville han.

Länge sedan jag såg honom nu, skönt att bara komma ut och snacka skit. Fina platser finns det allt här om kring.. som såklart inte kameran framhäver... men visst är det vackert på rikt !

Det blev mycket promenad idag, på eftermiddagen bar det iväg runt samhället här med Maria och hundarna i solen också :)

Fast nu är det soffan som gäller, söker jobb och känner mig rätt nöjd ändå.
Saknar Fredrik väldigt mycket... jätte mycket !
Ska snart dra mig ner till tvättstugan och ta hand om tvätten... fast kanske väntar jag.. tills imorgon ? :)

Aja ! Har iallafall haft en jäkla bra helg i min egen bubbla och det var väl behövligt ! :)


Tack och Hej !

(

Av tooe mjau - 15 mars 2015 07:28

Ligger och myser, sovit jätte konstigt... jag hade jätte svårt till att sova och sen vaknade jag halv 7 och kunde inte somna om

Ligger i soffan och glor på tv och solen skiner in genom mina ny tvättade fönster, underbart !
Idag ska jag träna, vara duktig och plugga lite, kanske hittar på något med en kompis - vi får se. Har det ganska bra här I soffan så vi får väl se vad son händer ^^

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards