tooe

Alla inlägg den 14 september 2015

*

Av tooe mjau - 14 september 2015 21:33

Lite ledigt med start från igår, känns skönt och jag har utnyttjat det till fullo.
Haha ja till och med blivit utbildad i HLR mitt i ledigheten.

Under kvällen har jag umgåtts med Emelie, vi har hunnit att diskutera väldigt mycket som vanligt när vi ses. Det är alltid lika intressant och spännande. Hon gick precis hem och det känns lite tomt nu. Men men, vi ses snart igen :)

Det känns som veckan kommer att gå snabbt fast än den precis har börjat. Det kommer att bli en spännande vecka, mycket nya upplevelser och nytt lärande, ser fram emot det. Kanske får jag svar också ?!

Huvudet är fullt med tankar till höger och vänster, inga som tynger mig tvärt om. Affirmationer ! Jag har nog aldrig känt så här och innan trodde jag inte att jag ens skulle kunna känna så här. Märkligt och kul hur saker och ting förändras när man väl tänker efter. Det som jag tycker är jobbigt just nu är VAD jag ska tattuera för något... jag var nog lite för spontan sist... då jag bara öppna munnen "vi gör godis!!" Haha... jag som är uppfostrad med att tänka innan jag öppnar käften... men även solen har sina fläckar, visst ?

Sen så är nog min tattuerare vann vid att jag är spontan och kan ändra mig... men jag ska komma fram till det snart, för visst vill jag ha något fint på benen... hmm !!

Det kanske är lika bra att jag går och lägger mig snart, imorgon är det dags att återgå till arbetet. Jajjamänsan ! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards