tooe

Alla inlägg den 8 september 2015

Av tooe mjau - 8 september 2015 16:53

Jag vet att jag inte kommer att kunna gå imorgon ! Haha, fast jag njuter ! Jag har börjat köra schemat på gymmet till punkt och pricka och första gången jag körde tänkte jag "det här var ju lätt!!" Tills dagen efter... visst att jag brukar ha träningsverk ibland... men det där var något alldeles extra. "Vad har du gjort ?!" " nej jag har bara tränat..."

Men träningsverk är väl endå den bästa smärtan ?! Ja Det är den !

När jag blev klar på gymmet så skulle jag gå till spårvagnen... försökte komma upp i den takten jag vanligtvis har, vissa säger att jag springer när jag går... men jag smög fram, benen var helt slut ! Den där PT'n är grym alltså ! Så här vill jag fortsätta må efter gymmet !! Det börjar att blir riktigt roligt !

Förutom allt snack om gymmet... hur gick det med tatueringen egentligen ???

Ja visst ja ! Jo det gick bra, det kändes en del... speciellt över armbågen. Jag hinner tänka igenom mycket under mina tider under nålen... Bland annat att detta var allt sista gången jag tatuerat mig... hmm kanske.. eller nej... fast jag vill !

Så efter tattuering en blev färdig så beställde jag en ny tid... så typiskt mig ^^

Jätte nöjd chäy ! Äntligen är min skörövar arm färdig på riktigt !! Och den blev som jag hade tänkt mig fast hon fick bestämma mycket :) hon är duktig !! :)

Jag älskar min nya arm !

Ikväll... undrar jag, vad orkar jag egentligen ?! Tror jag stannar här och bara är... en stund.

Hejs !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards