tooe

Alla inlägg den 23 juni 2015

^

Av tooe mjau - 23 juni 2015 14:04

Lite "lång" ledig, jag passar på att rymma lite IGEN, min specialitet nu mera... att byta stad ;)

Idag kom jag på mig själv, jag hade abstinens efter snus... konstigt nog. Gick in i affären och fråga efter den sorten jag vanligtvis snusar men det fanns inte "så jävla dåligt!" Utbrast jag...
Fy mig :)

Fick nöja mig med en annan sort vilket egentligen inte har någon större betydelse... bara att jag är van att säga snusets namn och får hjärnsläpp när jag ska komma på en annan sort...

För övrigt så sitter jag med träningsverk, så jävla nöjd ! Jag sprang 5,7 km och tog ut mig rejält på gymmet igår kväll. Det behövdes verkligen och jag mins inte senast jag verkligen satsade på att köra sten hårt så jag nästan skulle ramla ihop ?
Fröken envis, fröken jävla anamma och fröken nu jävlar !

Om en vecka så har jag min egen lägenhet, känns konstigt. Jag som nyss sa att tiden står stilla fast även så har juni gått jäkligt sakta ! "Det är för att du jobbar hela tiden" sa mamma... kanske men jag är endå väldigt förvånad att jag hinner med allt runt om ändå :)

Jag menar så här ofta har jag aldrig umgåtts med Fredrik tidigare :) nöjd chäy !

Men men.. nu ska jag gå igenom musiken och bara va !


Charåh !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards