tooe

Alla inlägg den 15 juni 2015

<3

Av tooe mjau - 15 juni 2015 07:32

På tåget från Stockholm till lilla fina staden Norrköping, nej tåg resorna tar inte slut fast än jag lämnat Studentlivet.

Fredrik kom sent i lördagskväll och stanna till söndag, det var ju bara SÅ tråkigt och jobbigt när jag vakna på söndagen... jag kan liksom inte nöja mig en liten stund när jag vet att jag har lite mer tid att utnyttja tillsammans med honom fram tills det är dags att återgå till jobbet igen. Så jag följde med, haha "jag vill inte att du ska åka ifrån mig, följa määäääh ??" Och så fick det bli :)

Helgen har varit kanon och som vanligt så bara försvinner den bara ?! Jag förstår det inte !

Men nu så är jag i riktning mot jobbet, tanken slog mig plötsligt "men har jag inget att läsa.. tenta ?" Jag har nog inte förstått det än, att jag är fri från skolan, litteraturen och tentorna. Men det är en tillfällighet, tanken är väl så småningom att läsa vidare och bygga på lite kurser. Men nu är det arbete, livet och liksom LIVET som gäller :)

Talade med en klasskompis från Värmland som fråga om jag också upplevde att det var konstigt att vara "fri" från skolan... det tar nog ett tag. Tänk att ett samtal med en person ifrån värmland känns mer hemma än att gå omkring i sin hemstad ?! Allt Är väl en lärofas... men oavsett så kommer värmland alltid att finnas i mitt hjärta.

Nu är jag en timma hemifrån, känns kul att återgå till jobbet igen, 1 dag ledig känns nästan som en evighet efter dessa två veckor med fullfart på jobbet. Snart fredag !

Måste hitta lite tid för att hinna träna, imorgon !

Men iallafall, skönt att ha måndag efter en sån mysig helg med världens finaste ! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards