tooe

Alla inlägg den 30 augusti 2016

*

Av tooe mjau - 30 augusti 2016 09:43

Höst, det låter lite deppigt.. Men jag tycker om hösten ! Den är så mysig ! Jag träffa en tjej för ett par år sedan under min utbildning som på nått sätt lärde mig att tycka om hösten och vilket mysig period det faktiskt är. Tjejen hade ljuslyktor i mängder i lägenheten och på balkongen - det tog nästan 30 minuter för henne att tända alla ljus.. Men det var så mysigt! Där efter blev jag nästan likadan... Inte för att jag någonsin kommer att komma upp i den mängd av ljuslyktor MEN det blir så mysigt bara än tänder ett par ljus :)

Nu får man börja använda stickade tröjor och mysiga strumpor <3

Idag är min andra dag på jobbet efter semestern. Det var tuffare att gå upp idag än igår... Så är det ibland.

Det är lite nu som händer hela tiden och på nått sätt håller jag på att komma ifatt allt. Det börjar kännas bra men det är ändå väldigt mycket som återstår som kommer på vägen - hoppas jag!

I eftermiddag ska jag förbi gymmet och påbörja min träning, har ju varit förkyld i en vecka.. Så det är dags att börja om.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards