tooe

Alla inlägg den 1 juni 2016

^^

Av tooe mjau - 1 juni 2016 17:01

Sommaren är här! Bäst att passa på eftersom detta kanske är det ända vi får ?

Inte för att vara sån.. Men efter förra sommaren blir jag skeptisk men visst så ska en njuta i nuet och av det vi får !

Onsdag ? Veckan rullar fort och snart är det helg igen ? Det är så märkligt men ändå väldigt positivt. Där jag arbetade förut så gick veckorna sakta och att vara ledig det fanns liksom inte.

Jag har verkligen valt något till det bättre ! Vilken kontrast då till nu... När jag redan börjar känna igen mig själv igen. Som att vända på en femöring. Sen att jag blivit ett trevligt sällskap och bra livskamrat är ju ett stort plus - jag orkar att leva på fritiden inte stupa i soffan som förr när jag kom hem.

Skönt att se en förändring och även känna att jag jämfört något för min skull ! Najs !

Idag då ?

Ja jag ska träna :) sen umgås med min fina - jag orkar ju faktiskt med saker och ting :)

Jätte glad chäy

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards