tooe

Alla inlägg den 4 maj 2016

/

Av tooe mjau - 4 maj 2016 14:24

Premiär !

Ja tänka sig, idag kom jag iväg till gymmet efter denna sjukdom... Känns bra ! Jag manglade på rejält och nu vet jag knappt vad jag heter ! Ett gott tecken. Jag kanske inte skulle ha ätit så tätt in på träningen, höll på att spy vid situpsen... En annan historia !

Vad annars ?

Jo solen skiner för fullt, jag vill gå ut fast jag kommer liksom inte ur sängen. Ligger för skönt.. Men snart ! Jag ska faktiskt (konstigt nog) gå och sola, en fix idé! Sen ska jag iväg till centrum för att spana efter en ny jacka... Det känns lite too late i denna sommar värme, men har jag bestämt mig för något så kommer det att bli så !
Jag har börjat tycka om militär grönt och skulle vilja ha en sån jacka!

Om jag finner den... Tja det drar vi lott om !

Ikväll blir det basket ! Vi köpte en basketboll här om dagen, vi har kommit på att det är jävligt roligt att kasta ! Haha ! När man väl kastar i korgen ! Vi har börjat lira "21" och det har visat sig att min gamla basketträning ifrån 5:e klass hänger i... Då jag *inte för att skryta* är jävligt bra! Haha !

Fast... om vi fortsätter så här och kör regelbundet så kommer jag snart få ett tufft motstånd ifrån herrn, haha !

Men kanske ska jag rulla ur sängen och krypa bort till solariet ?

Jag gör det !


Hejs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards