tooe

Alla inlägg den 21 mars 2016

Av tooe mjau - 21 mars 2016 15:55

Påsk korten är ny lagda på lådan, tänka sig ! Jag som brukar vara dålig med att skicka kort under våra traditioner. Men någon gång får jag klappa mig på axeln att jag faktiskt har gjort det !

Fick julkort i vintras... hade inte ens tänkt på julkort, så jag kontrar med påsk kort ^^

Vad jag ska göra på påsk ?
Tyvärr blir det inget till blåkulla... ska ju jobba så jag kanske kommer iväg nästa år ? ;)

Än kan ju hoppas.

Jag har redan fått påsk ägg ? Fick leta förra veckan hemma "fågel, fisk eller mitt imellan" det var fisk. Haha ! Han är för rolig.
Sedan kom mamma med 2 st ägg, ett jätte stort fyllt med bara polly i plus att ägget var rosa :)
Sen fick jag ett tredje ifrån världens bästa studievägledare <3 som bara är för go !

Den stora frågan är NÄR jag ska ha tid att äta allt detta ? Det kommer att bli spännande ! Fast det löser ju sig alltid iallafall.

Just nu, så längtar jag till sommaren... fast mest att bara dra någonstans. Rymma liksom. Men jag vet inte riktigt vart än ?
Jag är osäker ^^

Fast det löser sig det också !

Jaja ! Korten är iallafall postade - det är huvudsaken !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards