tooe

Alla inlägg den 23 februari 2016

Av tooe mjau - 23 februari 2016 14:32

Åker tåg !

Det var ett tag sedan som jag kom hem, det är dags nu. Släppa allt och ladda batterierna. Försöka vara i nuet och försöka få fatt i tiden så att den inte springer iväg, vilket den alltid gör när jag inte vill.

Men, försöka duger.

Nu ska vi se.. schemat för dessa tre dagar.. det kommer bli så kul att träffa min vänner igen ! Jag börjar med att åka förbi farmor haha som sa "vad bra, jag som köpt tisdagsbullar" fina fina farmor ! Det ska bli så kul att se henne igen !

Jag har faktiskt planerat och jag kommer hinna med allt, så det så !

Saknar min fina Fredrik redan. På ett sätt vill jag att tiden ska gå fort iallafall... fast jag kommer nog få sakna fredrik fram tills på måndag då jag jobbar hela helgen också. Ibland är det så.

Jag är i vilket fall påväg, har en timma kvar tills jag hoppar på spårvagnen mot vidablick !


Hejs !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards