tooe

Alla inlägg den 10 november 2015

^

Av tooe mjau - 10 november 2015 16:05

Började dagen med att försova sig ? Jag fatta aldrig att klockan ringde... jag tänkte mer "kan du vara tyst". Haha... jag antar att jag behövde sova när jag kom hem från gymmet igår. Hjärnan går på högvarv och ja... just nu är det mycket runt om mig. Men det kommer successivt lugna sig.
Trodde aldrig att jag skulle bli klar i tvättstugan igår... men när jag tillslut blev det så la jag mig i sängen och fortsatte prata med min sötnos, övertrött och go... slocknade då han sa "åh nu är set nyheterna vänta lite..." haha !!

Sovit mer än jag brukar men jag hann iallafall tattuera mig idag, vi flytta fram 30 min. Hunnit att vara på gymmet och gått hem för att ta reda på all tvätt som hängt på tork i lägenheten.

Rensar fortfarande och just nu känns det som att det fattas en botten...

Jag har lagt ut soffan på annons, byråerna ska en köpa... när allt det börjar att försvinna kommer nog saker bli mer tydligt... att det börjar att mätta lite.

Jag som älskar mina saker samtidigt som jag inte vet vad jag ska med allt till ?!

Jag vill ha med mig det allra viktigaste, resten behövs liksom inte.

Det blir bra tillslut... det ska bli skönt med helg och sällskap av sötnosen, slappna av lite och kanske sova lite längre än idag ? :)


Hejs !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards