tooe

Alla inlägg den 8 november 2015

/

Av tooe mjau - 8 november 2015 13:54

Sista dagen utav veckan, känns skönt att släppa den faktiskt. Försöka få klart för mig att det som händer är på riktigt.

Jag är fortfarande helt förvånad... men iallafall ! Idag har jag uppvaktat mitt kära far med lotter och kakor, blev han glad. Sen så somna vi lite framför tvn innan det var dags att gå hemmåt igen.
Jag har inte sovit så bra dom senaste nätterna och i måndags prata jag med pappa ang om idag och jag skoja med honom att jag skulle komma över vid 7 eller 8 sen så bestämde vi kl 10. Pappa trodde att jag skulle komma imorse runt 8 så han ringde halv 8 OCH undrade om jag skulle komma snart... haha ! Han är så rar !

Men jag är vaken kan jag ta och tala om. Ska dricka färdigt kaffet innan det är dags att dra sig till spårvagnen. Sista dygnet för veckan och snart väntar ett par dagars ledighet. Ska hinna att tattuera mig faktiskt :) röja hemma... föröka få lite saker sålda på loppis ar och även hinna med ett par vänner !


Jag ska hinna det !!!



Men men !!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards