tooe

Alla inlägg den 3 november 2015

")

Av tooe mjau - 3 november 2015 06:34

Tidigt tåg i gryningen... som den icke vikingen jag är på morgonen så är det rätt hårt att vara uppe så tidigt. Men vad gör man inte för att få en kväll till tillsammans med sötnosen <3 igår hände det... ett missat samtal och ett röst meddelande, vi satt i bilen och jag hyscha och försökte höra vad som sades i meddelandet, jag hörde fram till "ser fram emot att få samarbeta med dig..." då blev jag så glad att jag la på. Haha !

Tillslut fick jag tag i personen och så här glad och tacksam vet jag inte senast när jag var. Men avtal ska skrivas på torsdag och detta innebär att jag snart ska flytta på mig, jag kan knappt förstå detta. Så länge som jag kämpat och försökt, haft tanken att det löser sig samtidigt som jag har haft dåligt tålamod och trott att det varit kört... men det händer ! Jag hamnar där jag vill arbeta och det känns rätt !

Detta innebär att jag måste sätta igång att rensa allt som jag har i lägenheten, vilket ska bli så skönt att börja.. skulle ha gjort det för länge sedan ! Men bättre sent än aldrig !

Tisdag idag.. för mig måndag, mot Norrköping och jobbet !

Tjoho !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards