tooe

Alla inlägg den 28 september 2015

/

Av tooe mjau - 28 september 2015 10:15

Måndag förmiddag, nej jag tänker inte gå upp, inte än. Mycket funderingar fram och tillbaka, allting behöver inte gå så fort jämt... även fast jag många gånger vill skynda på saker lite mera. Jag blir eftertänksam, i dom delarna jag vet vad jag vill samtidigt som det finns någonting som jag fortfarande vill vara kvar i.

Jag får liksom nöja mig med att detta är mitt liv, just nu har jag precis det jag alltid drömt om fast inte på samma plats där jag egentligen skulle vilja ha det.

Det som fattas är stallet och en en egen häst.

En kan inte få allt.

Som vanligt tänker jag att det är så typiskt mig, dilemman vars ekvation inte just nu går att lösa på något annat sätt än hur jag löser det just nu.
Jag har världens sämsta tålamod när det gäller att vänta samtidigt som jag är så in i bomben envis ... jag vet att jag kommer att klara det, när det väl kommer till krita så har jag faktiskt hamnat i ett läge som är sunt och som jag har strävat efter..
Att jag tänker på mig och följer det jag tror på.

Allt är en lärdom och jag vet att jag gör rätt val. Jag står kvar.

Jag är så otroligt tacksam för allt som finns i mitt liv, min pojkvän med tålamod av guld och den kärlek som han ger mig. Min galna familj och mina nära som finns där oavsett hur långt tiden än går, acceptans till att jag är som jag är... mitt arbete med dom finaste kollegorna som finns - ni är svår slagna.

Jag vill inte byta ut någonting !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards