tooe

Alla inlägg den 23 september 2015

^^

Av tooe mjau - 23 september 2015 23:54

Som en ung tonårs pojke som precis kommit in i målbrottet... ja visst är det underbart. Så låter jag just nu och jag är väldigt dum som pratar... men vad göra ?! Aj måst do !

Imorgon är snart här och jag längtar jätte mycket ! På torsdag på torsdag på torsdag. Tankarna har gått i ett och jag har liksom inte kunnat vara super glad för jag går fortfarande i ovisshet... men imorgon lär jag veta mera och kanske till och med vara super glad ! För visst ska jag vara glad ! Jag är laddad och beredd, jag och lilla mini (Harry) ska ut på en tur. Harry är en mini.. min mammas mini som hon kallar för Harry. Hon är rätt kul ibland, nästan jämt och är hon inte kul så är hon väldigt snäll som lånar ut sin käraste lilla bil till mina små upptåg.

Jag är så tacksam !

På tala om upptåg... Igår ! Haha... Igår så fick jag en spontan tanke under tiden som jag skickar sms till min fina, ibland är han jätte spontan och hänger med på mina idéer... och ibland så tycker han att jag är lite för spontan, eller ? ;)
Men iallafall igår var vi lika spontana när jag bara "ska vi ses på nyköpingsbro och äta godis?!" Någon sekund där efter "jaa"

Någon timma därpå så var vi minsann på nyköpingsbro, ibland är Halv vägs bra. Tänk om norrköping låg i Nyköping istället? Då hade det ändå varit närmare ! :) men efter en helg i sjukdom och i bitterhet så kändes det så bra att få träffas en liten stund innan det var dags att åka hem för att sova.

Och så är det snart fredag ! IGEN och så får jag äntligen träffa han med stort H <3 världens bästa !

Men först ska jag ta mig igenom en spännande torsdag, detta ska gå vägen ! Så det så ! Jag vet det !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards