tooe

Alla inlägg den 22 september 2015

$

Av tooe mjau - 22 september 2015 17:27

Rösten försvann ? Vart ?

Inte Här :(

Jag insåg idag att jag är rätt så social när det kommer till krita... och vad ledsen jag blev när jag inte kunde uttrycka mig... sådär som jag i vanliga fall inte har några problem med. Så ikväll blir det the och ingefära. Inga telefonsamtal här inte... jag måste vila rösten till max inför morgon dagen och framför allt till torsdagen.

Snart är helgen här, så jag äntligen får träffa min fina. Bitter som jag var helgen som precis gick förbi. Ligga hemma sjuk istället för att träffa min fina... det är då och den enda gången jag tycket distans är skit ! Haha När jag blir tvungen att stanna hemma. För övrigt så har jag inga problem med distans... fast visst så skulle jag vilja ha det annorlunda, men en sak i taget ^^ Haha Jag klagar inte.

Någon sa "du måste ha tillit till tiden" den personen har så rätt... jag lärde mig och förstod. Tack !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards