tooe

Alla inlägg den 7 september 2015

^^

Av tooe mjau - 7 september 2015 23:37

Tänk att jag fick för mig att det var tisdag idag trots att jag har haft en vanlig ledig helg ?! Jag får helt enkelt stanna i min tisdags feeling en dag till så det blir onsdag på en riktig onsdag.

Jag får ju ändå inte hoppa över imorgon, imorgon är ju ändå dags för tattuering ! Jajjamänsan !! Då ska förhoppningsvis armen bli helt klar och jag... har ju redan påbörjat nästa tattuering i huvudet... ja då dant fast jag älskar det ! Ett projekt som aldrig kommer att bli färdigt... som ett hus liksom.... ja om det ändå hade varit så bra ^^ ett hus ! Då skulle jag kunna få ha alla mina hästar och katter som jag vill !
Just nu blir det väldigt svårt att få plats med allt i min lilla lägenhet ^^ Men en dag... då ska hästen stå i stallet. Jag vet inte hur länge jag har velat ha häst... men troligen från att jag blev 9 år och äntligen fick börja på ridskola. En dag ska jag uppfylla den drömmen och göra den till min verklighet !

Fast jag börjar med att börja morgondagen med tisdag och tattuering <3

Det kommer att bli kanon !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards