tooe

Alla inlägg den 3 september 2015

@

Av tooe mjau - 3 september 2015 23:01

Kanske inte varjedag men väldigt ofta upplever jag den där värmen i hjärtat. Jag blir så varm samtidigt glad.
Många gånger är jag så otroligt hård I mot mig själv, den enda fienden som jag egentligen har är mig själv. Pressen Jag sätter och ribban som läggs väldigt hög börjar jag nå. Men från början gjorde jag det större än vad det var pga okunskap när jag är helt ny i situationer.

Jag har fått responsen och jag börjar mer och mer lugna ner mig och är faktiskt nöjd så här långt. Då Jag märker att jag är en stor del i det. Samtidigt fiende för mig själv men samtidigt min bästavän.

Det enda som är jobbigt just nu är den där förbannade mensverken ! Jag förstår inte ... Varför åt Eva av äpplet ? Det var för jävla dumt ! Ja jag skyller på henne... just som denna dag, en dag i månaden 12 månader om året... jävla Eva !

Annars är det snart fredag, åka här ifrån stan en stund och återvända, ja imorgon är det jag som kidnappar min fästman hem till mig <3

Imorgon är det inte onsdag eller söndag eller "fredag" nej för imorgon är det fredag på riktigt och jag känner faktiskt att det är rätt känsla till rätt dag ! Äntligen !!!


Hejs !!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards