tooe

Alla inlägg den 30 augusti 2015

&

Av tooe mjau - 30 augusti 2015 23:48

Snart Måndag, skönt ! Då kanske jag får rätt på veckodagarna igen ?! Ja, man kan ju ändå hoppas ! Jag börjar med att vara lite ledig, ska springa bort till gymmet och köra igenom lite nya övningar blandat med lote gammalt, kanske att det kommer för att ta redan på allt hemma... när väl eftermiddagen anländer så är det dags att träffa Emelie igen. Det ska bli väldigt skoj !

Eftersom jag jobbat lång helg så är jag tveksam att jag kommer ha någon måndags känsla.. det kommer nog bli fredag för mig oavsett. Vilket innebär : två fredagar denna nya vecka !

Ser fram emot min riktiga fredag då jag ska på äventyr, det blir jag som får åka mini på special uppdrag ^^
Jag hoppas att det går vägen.

Fram tills dess väntar lite ledighet kombinerat med jobb och träning. Denna veckan ska allt träningen komma igång ordentligt !!! Likaså löpningen !

gg

Av tooe mjau - 30 augusti 2015 10:52

Efter lite över en vecka så ska jag tala om att nu äntligen har jag sovit i min egen säng igen, inte för att jag sovit dåligt utan det är något speciellt med den ! Den är min !

180 cm att rulla omkring i sömnen hur som helst, gud vad jag har saknat den.

Haha... varje gång jag åkt iväg en längre period eller när sängen var magasinerat så var det just sängen jag hade svårt att släppa. Det bästa som jag köpt till mig själv !

Så om jag tar mig upp är en svår fråga... jag börjar kl 15... så det borde jag ! Men inte nu ^^

Det var allt för idag :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards