tooe

Alla inlägg den 20 augusti 2015

&

Av tooe mjau - 20 augusti 2015 20:27

Gick hemifrån i tisdag kom hem idag, märktes när jag väl kom hem... haha allt jag tog med ifrån förådet i måndags låg överallt i lägenheten... kanske därför jag hade glömt hur det såg ut här ?! Jag förträngde det med flit ^^

Idag hade jag ett PT - pass, mitt första och jag konstatera att jag har lite att lära om och försöka lära känna lite nya övningar. Fick en större utmaning som jag längtar efter att påbörja, kanske i helgen ?!
Kändes skit bra, nu har jag ett par veckor att ställa in mig och tänka annorlunda. Så värt det !

Jag hann träffa Helen en stund på em, det var allt trevligt. Lasset hemma hängde över mig.. jag gick hem och fixa iordning.. men oavsett så känns det som att inget har hänt, visst har jag fått i ordning men själva grejen är att jag behöver slänga ganska mycket. Ekorren I mig behöver försvinna.. varför spar man på en massa skit ? Jag börjar undra. Men jag ska inte göra så stor sak av det... det ska bara väck !

Och idag hände det äntligen ! Jag fick ihop bordet ! Efter många fula ord och på tom mage och ett jävla anamma så klart ;)
Nu står det ett bord i mitt kök ?! Vad spännande ! :) nu efter 2 månader...

Ingen stress här inte.

Mina högtalare har kommit upp... grannarna vet att jag lever ^^ volymen på max, jag trivs. Nu är det som det ska igen !

Jag måste planera en kasta och slänga dag... inte nu. Men framöver.

Det finns så mycket annat att göra och hinna med.
Som att påbörja nya tränings schemat, jobba och rymma hemifrån.

Vilket ska jag välja ?!
Vi börjar med att jobba sen rymmer jag hemifrån <3


Fast först inväntar vi fredag !
Blir inte många knop nu inte.. :)

Hejs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards