tooe

Alla inlägg den 12 augusti 2015

<3

Av tooe mjau - 12 augusti 2015 23:20

Lite pigg, något blondare !
Ja visst !

Det blev lite kaffe häng tillsammans med Helen och junior, innan det var dags att ge sig hem och byta om, löpning.
Fast det blev en lång promenad runt staden innan det blev en löprunda, idag en helt ny sträcka som var ganska trevlig. Asfalt är dock inte min kopp the...
Jag saknar mitt knäskydd som ligger nedpackad i en låda i Forshaga.

Älskade lilla Forshaga... jag ska dit på måndag och hämta resten av mina grejer !
Äntligen !

Kommer ev träffa en kurs kompis där uppe, känns som en evighet sen vi sågs sist. Vissa människor sätter verkligen spår i mitt liv !
Jag har tidigare haft svårt att låta folk komma nära på djupet men dessa 2 yh: åren har givit mig så fina vänner som jag vet att det kommer kännas som igår när vi ses igen och även detsamma gällande de vänner jag haft från början ! Jätte häftigt.

Så måndag är det dags ! Ska bli så skönt att kasta in det sista i bilen... jag som var så smart som fick med mig bar bordet men skruvarna är kvar i forshaga...

Jag är kanske inte världens bästa packare antar jag, jag kan inte va allt helt enkelt;)


Jag borde som vanligt sova vid detta nu, men jag känner mig lite busig idag...
den där cigaretten som jag tänkt på sedan ett par dagar tillbaka avnjöts för en stund sedan. Vad är det med mig ?!
Det är sommar ;)
Ibland blir jag så fruktansvärt röksugen.
ibland kan jag till och med drömma om den där ciggen och vakna med att vara tjock i halsen... det är märkligt !

Men ska jag vara ärlig så är den där snusen inte så illa pinkad ändå.
Det är imellanåt svårt att minnas att snusdosan ska med bara... fast jag snusat sedan april 2014. Jag slutas aldrig att förvånas...

nog svamlat. Dags att sova, imorgon är snart här (som tur är) :) äntligen !

Imorgon får jag träffa min fina <3 som jag längtat !!!


Blir bra <3

*

Av tooe mjau - 12 augusti 2015 16:28

Hemma efter två dagar på rymmen, haha nej vars. Jag tror jag trivs... alltså lägenheten i sig skriker "tooä" och ja... den är allt bra fin. Sen att resten är ... som vi inte behöver gå in på detalj i..

Jag svettas och är varm, "nej nej inte klaga" "nej fast det är varmt" ...
Jag har bytt om, stekt min middag och ska sedan upp till Helen och latja i parken med söta bäbis.

Efter en lång diskusion i huvudet om hur jag ska göra... gå till gymmet eller inte så bestämde jag att det blir spåret ikväll, ja det får tame tusan duga !

Jag måste även hinna packa och pyssla innan jag går och lägger mig, det blir en lång dag :) det löser sig... eller ?! :)

&

Av tooe mjau - 12 augusti 2015 00:09

Då var det dags att sova, ja.. iallafall snart. Jag Är egentligen hungrig men jag tänker inte gå upp, nepp !

Tisdag.. ja snart alldeles strax faktiskt onsdag. Det där med dagar och veckor har jag inte riktigt kommit underfund med än. Men jag har försökt att hålla tisdag istället för fredag... men vad spelar det för någon roll, det är vardag. I skolan var det lätt att hålla isär dagarna för man räkna in i det sista till fredag. Då var det ledigt. Haha nu när det är dagar med arbete imellanåt på helgerna blir vissa dagar helg istället för helg... hänger ni med ? ;)

Det är skönt att ha fredag på en måndag exempelvis ^^ osv !

Nu är sista veckan här, av mitt sommarvikariat, sommaren har gått så otroligt fort och alla dagar har jag lärt mig någonting nytt, det har varit helt fantastiskt och jag som person har växt i min nya yrkesroll och jag trivs, som fan om jag får tillåtelse att svära. Den känslan som jag fick den dagen jag var på intervju har växt "här vill jag vara" det var liksom inget snack om saken, lika så är det nu. Vilken verksamhet och vilka kollegor ! Vilka klippor ! Allt har varit guld verkligen och jag värdesätter alla dagar !

Nästa vecka ska jag gå på ett lång vikariat på en annan verksamhet under samma aktör, det ska bli super kul och jätte intressant. Jag är tacksam till tusen att jag får den här chansen och att det är just jag som får arbeta med det jag verkligen vill.

Jag kan inte beskriva det men det är helt fantastiskt !

Jag vet liksom inte mer vad jag ska skriva ^^

Mer än att jag längtar så mycket till torsdag, rymma lite för ett par dagar och göra och umgås med en av de finaste personerna som berikar mitt liv nått så fruktansvärt !

Fram tills dess så ska jag jobba och träna :)
Fast nu är det då tid till för att sova <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards