tooe

Alla inlägg den 6 augusti 2015

^^

Av tooe mjau - 6 augusti 2015 15:23

Väl hemma efter ett äventyr på gymmet och lång promenad så hamnar jag i köket... jag ska ju träffa Emelie idag och det slog mig att jag inte har någon koll på vad vi ska hitta på... helt plötsligt "ja men vi kanske ska dra och pierca oss?" Alltså vart kom den tanken ifrån ? Vet för det första inte vart jag skulle sätta en piercing någonstans... plus att jag ska tävla på lördag... lilla chäyen.

Jag vet att jag behöver gå på stan, dels dricka kaffe och även köpa lite nytt.

Jag ska tvätta, springa bort till minnessten och tända ett ljus för farfar och lite mer.

Jag är expert på att inte vara ledig när jag väl är övrig, visst jag klagar inte, jag trivs av att ha o göra samtidigt som jag skulle behöva ett par fler dagar då det är ganska mycket i mitt liv som jag måste börja att organisera... som att få tummen ur och kasta en massa saker som jag behöver bli av med, bära ner alla toma kartonger i källaren (när dom kartongerna blivit rensade och urpackade), städa, springa runt som en förvirrad tant, tvätta fönster, osv osv det finns en hel del jag måste göra.

Men när jag väl är ledig så försöker jag planera in saker som är lite mer viktiga... som tillreder vänner och fina Fredrik. Ja livet är lite mer viktigare än att komma iordning hela tiden... men iallafall ^^

Äh va fan ! Nu blir det kaffe och en dusch !


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards