tooe

Alla inlägg under juli 2015

*

Av tooe mjau - 13 juli 2015 10:23

Hemma i min lilla kvart.
Har knappt varit hemma känns det som, i torsdags åkte jag och Fredrik till säfsen på lite äventyr och mys i skogen, med bubbelbad, turridning, promenader och lite äventyr. Det var hur skönt som helst att bara komma bort för ett par dagar och bara vara. Uppskattat till max <3

På lördag var det dags för avfärd hemmåt, vilka fina landskap och områden vi åkte förbi. Sverige är allt vackert !

Vi hann knappt komma hem förns det var dags att åka iväg till krokek, rene och viktor skulle ut i bråviken med båten och vi följde med :)
Efter en tid på sjön spelade vi basket, det var länge sedan som jag spela basket, fast det gick väldigt bra :)

Vi avsluta kvällen på bishop, grabbarna var lite trötta efter en fullspäckad dag. Väldigt trevlig och lyckad !

Söndag kom väldigt fort, det blev en lång sovmorgon och tiden sprang bara iväg... givetvis. Det var dags att åka och jobba och för Fredrik att åka hem till sig. Känns väldigt konstigt idag när jag är hemma... det är väldigt tomt här. Vänjer mig väldigt snabbt i hans sällskap dock inte snabbt utan...

Lite tråkigt.

Idag ska jag städa lite.. känns som det aldrig blir något slut på allt ? Jag skulle vilja ha hit min pappa på lite borrjobb... så jag får upp allt på hyllor osv.
Jag skulle även behöva att åka till Forshaga och hämta det sista som finns kvar i förådet... så jag kan bli completed här hemma.

Det blir även att träffa Helen under dagen, ska bli väldans trevligt.
Mot kvällen ska jag ut och springa med mamma och moster som ska i sin tur cykla och mäta upp banan till 3-atlonet i augusti.

Men men det var väl allt ifrån mig ! :)

$

Av tooe mjau - 8 juli 2015 06:59

Igår var jag ute och sprang tillsammans med mamma som cykla, vi håller på att mäta banor till 3atlon (simma, springa & cykla). Igår sprang jag 6,20 km på 34 min. Inte Så dåligt pinkat ändå... trots träningsverk & motvind.
Men Idag så är det lite annat ^^

Träningsverk är den sanna smärtan ! På nåt sätt så älskar jag den, jag vet att jag har gjort något bra för mig själv.

Jag ligger fortfarande kvar i sängen, ser fortfarande allt framför mig... jag behöver få upp lite hyllor på väggarna så jag kan bli fri saker.

Jag behöver även packa lite inför helgens äventyr !

Jag ska iallafall ge mig bort till netto för att köpa ett duschdraperi och så...
Sticka iväg till gymmet och sen ta en promenad hem ! :)

Till sist, Ikväll kommer min sötnos !! <3<3<3 så sjukt att kunna sakna en annan människa så här !

&

Av tooe mjau - 7 juli 2015 13:16

Ha men titt !! Soffan kom fram bakom kartongerna, jag flytta bara på dom ! Haha.

Lika förvirrad som vanligt den senaste tiden
. Vart fan gör jag av allt krafs ? Vart ska Lars-B stå ? När blir jag klar ?

Haha !! Jag orkar inte mer just nu.
Jag Fick ju en bänkdiskmaskin, den fungerar och vad mitt liv blev mindre komplicerat känner jag :D

Jag måste fixa ett vardagsrumsbord...

Jag måste ha en massa saker !
Men just nu är kaffe ett faktum !


Hejs

&

Av tooe mjau - 6 juli 2015 14:02

I mitten utav rummet står en Tooä och ser runt om sig, känner sig allt lite kluven... vart ska hon börja och vart ska hon ställa allt ?!

Det Är nästan en cliffhanger...
Men jag ska inte sluta än ;)

Jag var bara förbi en kortis i lägenheten då fastighetsskötaren skulle komma över och inspektera målningen som jag och Fredrik har styrt med.
Men herrn kom ej på utsatt tid så tant ringde upp och det blev förhinder så han kommer imorgon istället.

Imorgon Ska jag försöka komma någon vart med alla dessa kartonger och saker... skulle vara skönt om jag satt upp ett par hyllor på väggarna... men det känns lite tidigt... jag vet iallafall att min pääppiie kan hjälpa mig med borr :D

För övrigt så har jag varit på gymmet, på övertid... men det kändes najs att köra igenom ben och mage ordentligt !

Nu om ett tag ska jag åka iväg och prova någonting nytt, piercingarna är ur plockade och tatueringarna är täckta, kan väl inte vara mer fit for fight ? :) ska i vilket fall bli jätte spännande och intressant :)

Lalala !!

Hade nog inte så mycket att skriva om egentligen ;) men nu vet ni att jag lever ^^

^

Av tooe mjau - 3 juli 2015 09:11

I lägenheten.
Efter en hel torsdag med massa måleri och musik så ska vi idag göra det sista, eller ja Fredrik gör det mesta (han kan detta) haha och jag gör små fixet och dricker kaffe och snusar..städar & sköter musiken också så jag tar ansvar jag också ;) haha !!

Nej men här kommer att bli jätte fint när det är klart, inte samma lägenhet som jag såg i måndags... då hade jag ångest och blev så Trött ... när jag insåg att det var mer än vad jag la märket till när jag var här och titta sist.

imorgon bär det av till mitt fina värmland för att hämta alla mina saker.. dags för inflytt, känns bra. Har bara ett bekymmer... som vanligt ... hur fan ska jag möblera ?
Om jag känner mig rätt så kommer jag möblera en gång i veckan... som i mina tidigare lägenheter och rum.. vi får se. Men det kommer att bli bra !! :)

Det får räcka så.. kaffet är slut !!

P.s Det blir rosa här <3

<3

Av tooe mjau - 1 juli 2015 00:11

Nu har det hänt !
Äntligen !!

Jag har efter ett år... ja sedan typ 9:an varit kär i ett par skor..
Jag och en dåvarande bästavän hade ett par utav dessa skor, nike air force 1 som vi delade på, de var nästan inget att ha gör de var slitna men vi kallade dom för våra luffarskor, då de var skit inga och trasiga... ja gud vet vad !

Men efter det dom slängdes så försvann modellen ur sortimentet... iaf i Norrköping och gjorde Come back för något år sedan...

Idag tog jag steget... jag beställde dom

Fast denna gång blev det ett par svarta.

Så länge som jag velat ha och under detta åt som gått har jag varit så fruktansvärt snål, vilket man blir som student. Men nu ska vi återförenas jag och mina skor <3

Kan knappt vänta !! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards