tooe

Alla inlägg den 17 juli 2015

*

Av tooe mjau - 17 juli 2015 23:08

Först 5km i skogen, konditionen är på botten men tanken är att bygga upp den till den en gång var. Under mina löpar turer brukar jag ha en öppen dialog... som går typ så här "vad gör jag här, stanna och gå hem" "nej nu springer du tills det är klart" "run bitch run !!" "Fan... jag måste börja göra detta mer regelbundet"

Ibland har jag även väldigt seriösa dialoger också, kanske ska jag kalla det för resonemang och reflektion.

Löpningen har under flera år varit en stor del av mitt liv, att släppa på trycket, tömma huvudet och även få iväg dålig energi som ibland hänger över mig.
Efteråt är jag rätt trött men efter en stund så avtar det mesta. Jag blir hel.

Vilket jag även blev denna gång. Det är rätt skönt att gå emot den negativa tanken som ofta tycker att jag ska stanna och gå hem för att jag börjar tycka att det är jobbigt. Det är en vinst varje gång. Så jag kom på em briljant idé ! Att imorgon efter jobbet ska jag bara byta om, springa till gymmet köra där och fortsätta att springa tills jag kommer hem. Jag måste faktiskt börja ta tag i löpningen... sluta att missköta detta som jag väldigt mycket uppskattar.

Även om jag inte nu är så särskilt taggad inför morgondagens planering så kommer jag att göra det iallafall.

Fick under kvällen lite extra motion då jag satte mig på em cykel som ej var pumpad.. den hade smygpunka. Jag var helt slut när jag väl nådde målet.

Det blir motion för fulla muggar och jag ska inte klaga.
Målet är att vinna över fredrik i 3-atlonet i augusti !! ;)

På tala om Fredrik, vad jag saknar honom !

Snart så är det fredag Igen <3 snart så !

Hejs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards