tooe

Alla inlägg den 28 juni 2015

*

Av tooe mjau - 28 juni 2015 23:58

En lärorik helg och väldigt trevlig och lättsam. Jag minns inte när jag bara föll ut i gapskratt och knappt kunnat sluta. Det måste ha varit när jag och Lina satt på våra platser längst fram i klassrummet under en väldigt seriös och allvarlig föreläsning samt diskussion... då Lina skicka ett mms på kyrkans ungdoms kör till mig (vi lämnar det).

Det är underbart !

Jag har hunnit att bränna mig av solen, detta väder som vi tillslut fick och gått och väntat på ! Helt fantastiskt. Jag har dessutom tagit årets första dopp, 3 gånger. Jag är jätte glad !


Det har varit jätte trevligt verkligen och intressant ! Nu ska jag försöka mig på att sova i ett par timmar, jobba den sista timmen innan det blir dags för mig att ge mig hem. Denna gång med spårvagn... ska bli intressant för jag har lyckats att slarva bort mitt busskort så jag hoppas att spårvagnen tar kort.

imorgon är en stor dag för mig, inte bara att jag ska träna 2 gånger utan jag ska på besiktningen till min lägenhet och ta emot mina nycklar, jajjamänsan denna dag är snart här och det känns overkligt. Den som aldrig skulle komma ?! Yes yes yes !

Det bästa av allt, Fredrik kommer på onsdag ! <3 det är sannerligen märkligt att både sakna och tycka om någon såhär mycket ! Jag trivs ! Absolut !!<3

Fast för att få allt i rätt ordning så börjar vi väl endå med måndag !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards