tooe

Alla inlägg den 16 juni 2015

Av tooe mjau - 16 juni 2015 13:18

Jag Har blivit kär, ovanligt !
Jag ska berätta !!

Igår så talade jag med min nya hyresvärd ang tid för besiktning inför min inflytt. Det finns en del att göra med väggarna och det finns redan noterat så att få ommålat är det inget snacka om. Som den rosa nörd jag är så ska jag ha allt i vitt och en rosa fondvägg (jag är kär i min vision) och som ganska otippat så ska jag ha lite rosa detaljer oså... och så råkade, haha ja "råkade" kolla på soffor igår... då fann jag den ! En rosa divan soffa som jag är sugen på att klicka hem.

att bli kär i materiella saker är liksom ingen svår match för mig, är det rosa så är det liksom kört !

För övrigt så har jag varit förbi gymmet och latjat med vikter och så, tog en lång sovmorgon förövrigt... ska fixa mig iordning om en stund för att sedan åka iväg till jobbet och köra dygnet.

Jag funderar lite kring midsommar, jag har absolut ingen aning om VAD jag ska ha på mig och när jag ska hinna att trycka in ett par timmar på stan... det enda jag vet är att vi ska vara i Kolmården och att vi ska bada i helgen - fast jag kanske inte behöver veta så mycket mer, blir ju mer spännande då ;)

Nahe fröken ! Upp och hoppa !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards