tooe

Alla inlägg den 13 juni 2015

*

Av tooe mjau - 13 juni 2015 20:46

Sådär ja !

Nu är jag ledig, vilket känns väldigt konstigt men lite befriande. Ikväll har jag umgåtts med Helen och kom precis hem, ska duscha och fixa mig efter att ha jobbat natten tills idag.

Ikväll kommer nämligen min allra finaste, bästa och sötaste Fredrik :) ja tänka sig ! Jag som saknat så mycket ! Även om vi sågs förra helgen, men skillnaden nu är att vi inte pratat lika mycket på kvällarna eftersom jag har jobbat de tillfällena. Så det ska bli jätte trevligt att få träffas igen <3

Det har varit en lång vecka med mycket som hänt och jag är så tacksam ! Jag trivs som fisken i vattnet på jobbet och det känns så rätt. Jag har aldrig upplevt något arbete så här tidigare :) jätte nöjd !

Jag hade en tanke... att jag gör så mycket jag kan på dagarna, mest arbete så går nog tiden på lite snabbare fram tills jag får tillgång till lägenheten men faktiskt så känns 1/7 väldigt långt bort fortfarande.. kanske ska jag sluta tänka på det ? :) måste komma på något så det går något fortare...

Det ger sig ! Snart så sitter jag där, i mitt vita rum med en rosa fondvägg och mitt kök med allt i rosa.. kan knappt bärga mig !!! :)

Men tillbaka till verkligheten, dags att ta tag i sig själv... städa och fixa lite inför fin främmandet <3

Ha en fin lördag (fast för mig är det söndag)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards