tooe

Alla inlägg den 11 juni 2015

*

Av tooe mjau - 11 juni 2015 09:20

Halli Hallå !

En väldigt pigg chäy fast än det har varit fullt upp sedan jag kom hem Fredags den 29/5. Men jag ska absolut inte klaga, jag har fått göra det som jag har längtat efter allra mest... jobba och även få lite tid till dom jag gillar allra mest.

Jag har precis kommit hem efter att ha jobbat natt, sitter och äter frukost och känner mig inte så motiverad att äta gröt.. mjölken är slut och jag känner inte för att gå och handla just nu.. det får gå iallafall !

Jag ska duscha och göra mig iordning, jag ska iväg och träffa Helen och ta ett varv i skogen med lite kaffe. En skön start på dagen.

Jag ska hinna med lite träning också hade jag tänkt.

I helgen har jag bestämt mig för att vara hemma och ha tråkigt, hur nu det ska gå till. Det blir en liten vändning eftersom jag har allt nära mig nu, men samtidigt kan jag hantera det nu... förut gjorde jag 100 saker på en dag och glömde bort mig själv mitt i allt. Skönt att det inte är så längre.

Jag längtar tills jag får tillgång till min lägenhet, det känns så långt borta just nu... men en vacker dag är 1/7 här och då blir det att göra iordning och hämta saker uppe i Värmland. Igår köpte jag faktiskt en egen inflyttningsfest - Rosa bestick !! Helt kär och vad jag letat efter det !
Mina köks saker går i rosa... och det har väl allt mer blivit en slags hobby och aktivitet att leta efter rosa föremål som man kan ha i köket... haha sån är jag !


Nahepp dags att lägga på en rem !


Ha e fin dag !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards