tooe

Direktlänk till inlägg 21 maj 2015

×

Av tooe mjau - 21 maj 2015 15:29

Sjukt Sjukt sjukt !!!
Idag skickade vi in den sista tentan för utbildningen och kursen social kompetens. Vi är alltså klara och jag sitter här och förstår inte riktigt. 2 år ? Och det blev plötsligt bara så TOMT !

Vi satt kvar och diskutera kring de vi gått igenom under utbildningen och personligen kan jag bara säga att jag är en helt annan person. Första gången jag satt foten i lärcenter så tog jag det första steget i min utbildning och utveckling med mig själv... så sjukt häftigt och den tjejen kommer jag aldrig att träffa igen för jag är någon helt annan stans nu.

Jag gick hem och började vika kläder... rulla ihop lite mattor och plocka ihop skiten... på lördag ska här tömmas.
hela min situation är helt sjuk just nu... för allting ska förändras IGEN, jävla häftigt !
Skönt men jag trivs allt.

Det är mycket på gång nu.

Och solen skiner.. kanske ska jag ge mig ut i skogen och bara va ? Alltså Jag vet inte vad jag ska göra... bara det att här inne står jag inte ut att vara ?! Jag måste ioförsig skruva ner mitt bord... bära saker ??


Jag kan inte fatta det... men nästa fredag är jag behandlingsassistent /pedagog på riktigt !
Detta är inte bara min förtjänst, från första början var det världens bästa Bosse, världens bästa studievägledare som tog mig runt i verksamheter för att ge mig en inblick i hur arbetet går till... han stötta mig, hjälpte mig med ansökan och alla dessa kopior på arbetsgivaintyg ... den där mannen är guld värld och jag kommer vara honom evigt tacksam ! Tacksam till min familj, vänner och pojkvän - det tålamodet och stödet... ni gör mig sjukt bortskämd genom att bara finnas till, jag kan inte finna några ord... mer än att jag är lyckligt lottad som har er i mitt liv, för det hade inte gått utan er. Självklart är jag en jävligt envis människa och ger mig aldrig men i de stunder jag haft det tufft så har ni underlättat med att bara finnas och lyssnat ! <3

Världens gladaste chäy !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

*

Av tooe mjau - 9 juni 2017 10:30

Tiden går fort och det var säkert över ett halvår sedan jag skrev någonting? Jag var bättre förr helt enkelt... På att skriva av mig och att vara mer noggrann med uppdateringar. Men huvudsaken är att jag gör det nu, när det är tid för det och att...

<3

Av tooe mjau - 21 september 2016 06:22

Vissa morgnar är tidigare än andra, rätt skönt att bara känna att tid finns för att bara lägga sig och bara va efter frukosten. Mys att det är lite mörkt ute fortfarande, det finns ju en charm med alla årstider. Ska försöka göra ordning mig om...

^

Av tooe mjau - 2 september 2016 16:05

Påväg, på ett tåg ! Det var länge sedan som jag åkte tåg nu och speciellt ensam ! Så lite konstigt känns det att åka själv - saknar min Fredrik redan! Men helgen kommer att gå väldans fort, så jag kommer att överleva ! Är på väg "hem" till Norrkö...

*

Av tooe mjau - 30 augusti 2016 09:43

Höst, det låter lite deppigt.. Men jag tycker om hösten ! Den är så mysig ! Jag träffa en tjej för ett par år sedan under min utbildning som på nått sätt lärde mig att tycka om hösten och vilket mysig period det faktiskt är. Tjejen hade ljuslyktor i ...

+

Av tooe mjau - 4 augusti 2016 20:46


Tare lungt i soffan... Är för jävla stolt över mig själv som faktiskt lagat mat, tvättat och ordnat... Jag är ganska trött nu för tiden och har liksom inte haft den orken att fixa lika mycket som innan Men nu så ! Imorgon är det fredag IGEN ! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards