tooe

Direktlänk till inlägg 18 maj 2015

de löser sig

Av tooe mjau - 18 maj 2015 17:49

Mitt i kaoset... haha fy fan säger jag bara !

Ja här hemma är det hinderbana, lite spännande men det känns som jag inte är klar ? Även fast jag har packat ner ALLT jag äger förutom mina kläder.. vet inte om jag ska vänta lite med det... det är ju endå 2 veckor kvar idag. HELT SJUKT !!!!


Jag har en soffa som följt mig i ungefär ... 6-7 år och den skulle egentligen slängts sist som jag flytta men jag såg fortfarande potensial i den... ja alltså bra-att-ha-soffa liksom. Men när jag väl bot in mig och kommit igång i skolan så började jag ledsna.. jag har suttit och längtat fram tills IDAG, för idag ska jag ÄNTLIGEN få sätta sågen i den. Jajjamensan !! Jonas kommer förbi med en såg som jag ska få leka med =) för imorgon åker nämligen tant och tant Maria till returen med den ! Jag har haft många tankar efter den dagen vi bar upp soffan för alla trappor.. själva senariet vill jag inte vara med om igen då den är väldigt tung och otymplig och går knappt att styra upp i alla vinklar. Så idag är jag en glad chäy !!

Det ska bli så otroligt skönt att slänga en massa, tror att släpet blir helt fullt och det är på tiden ! 


Jag ska bli fri en massa skräp !


Statusen på mig för övrigt är väldigt lugn.. för lugn att jag seriöst funderar på NÄR det ska släppa, haha !! Ja 2 veckor kvar som sagt i skolan... vilket känns långt och utdraget då jag bara sådär känner mig klar, tålamod ? Ja... jag kan stava till det men i praktiken så är det väldigt svårt ... speciellt när jag har något att se fram emot ^^

Men jag ska bita ihop den sista tiden. Jag har inte fattat det helt än, på gott och ont så vet jag hur mycket jag kommer att sakna detta.. det kommer kännas konstigt när jag väl är här ifrån och inte kunna träffa vissa som jag gjort.. alltså det är ju ett sånt därnt dilemma, som jag kommer att lära mig... jag menar mina vänner jag haft på distans kommer ju närmare och jag har ju vant mig vid det... så det här med att lära om kommer ju bli jätte kul. HA NÄRA TILL DOM IGEN LIKSOM ! vilken grej <3 sen finns ju fakttiskt bil, cykel och facebook som underlättar när det finns folk i värmland också som betyder en hel del !


Ja livet är väldigt häftigt. Jag börjar mer och mer bli lugn i det mesta och lite sådär.. rycker på axlarna och säger "det löser sig" och har händerna i fickorna. sen när ? Jag är ju världens bästa på att måla fan på väggen annars.. jag tror att jag har blivit cool helt enkelt eller bara sådär härdad och faktiskt börjar att lyssna på min mammam som alltid säger att det löser sig i de situationer jag själv inte ser det, eller ?

Jag har ingen aning, men det känns bra. 


Jag hade ambition att ge mig ut och springa idag... jag vet att jag kommer men just nu känner jag inte för det.

MEN JAG SKA !



Hahaha... Men det var väl allt för nu... jag tror det iallafall och allt löser sig, visst ? :)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

*

Av tooe mjau - 9 juni 2017 10:30

Tiden går fort och det var säkert över ett halvår sedan jag skrev någonting? Jag var bättre förr helt enkelt... På att skriva av mig och att vara mer noggrann med uppdateringar. Men huvudsaken är att jag gör det nu, när det är tid för det och att...

<3

Av tooe mjau - 21 september 2016 06:22

Vissa morgnar är tidigare än andra, rätt skönt att bara känna att tid finns för att bara lägga sig och bara va efter frukosten. Mys att det är lite mörkt ute fortfarande, det finns ju en charm med alla årstider. Ska försöka göra ordning mig om...

^

Av tooe mjau - 2 september 2016 16:05

Påväg, på ett tåg ! Det var länge sedan som jag åkte tåg nu och speciellt ensam ! Så lite konstigt känns det att åka själv - saknar min Fredrik redan! Men helgen kommer att gå väldans fort, så jag kommer att överleva ! Är på väg "hem" till Norrkö...

*

Av tooe mjau - 30 augusti 2016 09:43

Höst, det låter lite deppigt.. Men jag tycker om hösten ! Den är så mysig ! Jag träffa en tjej för ett par år sedan under min utbildning som på nått sätt lärde mig att tycka om hösten och vilket mysig period det faktiskt är. Tjejen hade ljuslyktor i ...

+

Av tooe mjau - 4 augusti 2016 20:46


Tare lungt i soffan... Är för jävla stolt över mig själv som faktiskt lagat mat, tvättat och ordnat... Jag är ganska trött nu för tiden och har liksom inte haft den orken att fixa lika mycket som innan Men nu så ! Imorgon är det fredag IGEN ! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards