tooe

Alla inlägg den 25 april 2015

*

Av tooe mjau - 25 april 2015 13:38

Kanske inte världens peppade chäy today... men än får bita ihop. Efter ett par dagar i Stockholm så blev det en tur till norrköping igår med världens finaste som släppte av mig imorse utanför jobbet... det gör ont men vad göra ? Rymma ? Ja gärna... men kanske inte nu eller imorgon.

Jag Har 2 veckor kvar och jag längtar hem... kanske inte det ultimata att vara i gammla fina staden trots allt... jag är nog rätt nöjd och färdig här ändå... tror jag. Det Känns som så trots allt. Ser fram emot sommaren och 9 veckor på en verksamhet som jag vill vara på.

Längtar tills det är dags, fast fram tills dess så får jag bita ihop. Det är fortfarande tufft men jag måste komma ifrån det... måste finna ett sätt. Känner inte igen mig såhär.. vill inte vara såhär och trivs inte med det.

Nästa vecka ska jag hitta tooä... nästa vecka ska allt bli bra och nästa vecka ska jag göra mitt beslut... säga ifrån på olika håll och göra mig fri ifrån min anställning. Denna tid är min liksom mitt liv, dags att fylla det med saker som jag vill och uppskattar att ha i det.

Jag Ska sätta igång.. bara jag går av mitt pass så !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards