tooe

Alla inlägg den 23 april 2015

&

Av tooe mjau - 23 april 2015 15:27

En tjej som sitter och pluggar, eller ja... bläddrar igenom alla register och ser VAD nu som skulle kunna passa in till min hem tentamen. Jag rymde igår, till Stockholm och stannar tills imorgon. Skönt att komma iväg lite och slippa fundera på en massa som jag gör iallafall... att rymma går inte. Jag har iallafall kommit fram till ett beslut, något som jag själv inte tycket om att sätta mig i... men jag vet att jag vill !
Eftersom jag lever och har lovat att aldrig svika mig själv så gör jag detta beslut. Det skriket säger. Om Det är rätt eller fel... det är just det som snurrar i huvudet..

Jag vaknade till inatt, förstod inte vart jag var någonstans ? Jag fick för mig att kag var på jobbet... ångesten steg. Jag kan inte tacka ja till någonting som inte är helt rätt för mig... jag vet vad jag vill och tänker inte göra eller arbeta med någonting som inte ens är hälften av det jag vill... jag kommer inte göra något bra arbete då.

Jag får ta detta nu och nöja mig. Vad som sedan händer i augusti det ska jag göra någonting åt... jag bara vet det och jag tänker arbeta !

Uff jag önskar att jag kunde ta steget ur den här bubblan nu på egen hand och stänga igen och blåsa iväg den... men jag får vänta tills min sötnos kommer hem så jag kan komma ur ordentligt !

Varför blev jag en ältare för ? :)
Jag vet ju precis hur jag ska gå till väga.. varför fastnar jag i sånt här ? Dumma dumma jätte dumma chäy !

Skärp dig !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards