tooe

Alla inlägg den 24 mars 2015

*

Av tooe mjau - 24 mars 2015 15:06

Vaknat före klockan och att solen skiner, så underbart ! Kommer på att jag helt glömt bort att lägga ett brev på lådan, springer till brevlådan och går sedan till skolan och snackar lite skit innan arbetet skulle sätta igång.

Hann knappt packa upp datorn tills telefonen ringer "norrköping" utbrister jag när jag ser riktnumret. Ett trevligt samtal, det var ifrån verksamheten jag var på intervju under fredagen. Han berätta att de blev intresserade och ville att jag skulle komma och gå bredvid på fredag. Snacka om att det bubbla i hela kroppen.

Jag är så glad och jag kände att det bara skrek inombords. I fredags var jag så oerhört glad när jag fick höra deras upplägg och deras arbetssätt hur de går tillväga för att stärka den enskilda individen... ska jag vara ärlig så blev jag varm inombords då jag aldrig hört något liknande då fokus är på det positiva.

Jag är så sjukt jävla glad att jag för första gången har varit i kontakt med en verksamhet där jag känner att jag delar samma uppfattning när det gäller metod och tänk. Jag vill så gärna börja arbeta där !!!

Vilken dag alltså, så glad !

Arbetet har gått bra förutom att min fina lilla dator har hängt sig... han står och låter men går ej att manövrera så... sparat har vi ju inte hunnit göra naturligtvis... men hoppas att datorn vaknar så det går att spara dagens arbete. :)

Ska snart ge mig ut och springa i detta fina väder !

Tacksam för allt, tack för att "du" hörde mig och jag vill tro att du hjälpte mig farfar !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards