tooe

Alla inlägg den 19 mars 2015

Av tooe mjau - 19 mars 2015 14:06

Ihi ! Nu så är det "fredag" i förskott, ja det är faktiskt sant ! Efter denna hektiska vecka så är vi tillslut i fas i vår examination, med en inställd intervju under gårdagen så får vi helt enkelt vänta tills måndag då det är ett nytt tillfälle för detta.

Så Vi har gjort allt vi har kunnat för att här med kunna ta lite tidigare helg.

Så nu vill jag gå till gymmet... men får avvakta en liten stund. Kanske ger mig ut på en promenad innan.

Längtar Så fruktansvärt tills imorgon, jag vill att imorgon ska vara idag istället <3
Tänk att det har gått 2 veckor... snabbt för visso men det känns samtidigt som en evighet. Jag saknar mer och mer för varjedag ... bubblan blir bara större och större och jag vet att jag kommer bli som en studsboll när jag väl kommit fram och bara får krama om honom ! Min fina !

Det är ganska häftigt... tänk Vilket tålamod jag har lyckats utveckla nu egentligen... förr kunde jag inte vara ifrån någonting ? Idag har jag nästan ALLT på distans - vänner, familj och pojkvän. Allt förändras och man lär sig leva med saker och ting. Men att jag köpt det ? Helt otroligt ! Men endå så har jag svårt för att vänta... som idag känner jag att jag gärna hade kunnat dra nu.. men tåget går om ett par timmar och jag har ingenting för mig fram tills dess ;)

Men snart så, ska byta om och ge mig iväg på lite äventyr.. 5 km PW blir alla tiders !!


Hejs !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards